Aktualności
Szkolenia
Wydarzenie
Jak budować strategię pracy z Uczniem przejawiającym zaburzone zachowania – szkolenie 30.03.2023
Opublikowano: 21.03.2023
Zapisz się już dziś!
Adresat:
- dyrektorzy, nauczyciele, specjaliści, studenci, rodzice i wszyscy zainteresowani szkoleniem
Zakres szkolenia:
- Jakie są przyczyny trudnych zachowań dziecka?
- Kiedy zachowanie dziecka można uznać za zaburzone?
- Jakie zasady pracy z dzieckiem działają w stanie pobudzenia i ataku agresji?
- Jak możemy pomóc dziecku w zmianie zachowania?- konstruktywne reagowanie na konkretne trudne zachowania ucznia.
- Jakie zasady pracy wypracować z klasą, w której jest „trudne dziecko”?
- Jak rozmawiać z rodzicami ucznia, który przejawia zachowania agresywne?
Kiedy?
- 30 marca 2023, 17.00 – 20.00 (4h dydaktyczne), online, wykład + warsztat
Koszt
- 79 zł
Spodziewane efekty szkolenia (Uczestnik):
-
na strategie pracy z dzieckiem w stanie pobudzenia i agresji,
-
rozumie procesy zachodzące w relacjach „trudnego ucznia” z klasą i nauczycielami,
-
wie, jak unikać uwikłania się w destrukcyjne schematy zachowań ucznia i reagować korygująco na konkretne trudne zachowania.
Każdy Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne z rozp. MEN,
- materiały pdf przygotowane na podstawie prezentacji pokazanych podczas szkolenia z opisem wszystkich przedstawionych na szkoleniu metod pracy i z podaniem konkretnych przykładów ich zastosowania.
Co jeszcze zyskuje Uczestnik?
-
przykłady praktycznych rozwiązań i skutecznych strategii,
-
udział w interaktywnym webinarze,
-
możliwość dzielenia się swoim doświadczeniem,
-
możliwość zadawania pytań.
Uwaga:
- Szkolenie ma charakter warsztatowy, dlatego prosimy o włączenie się z kamerą i mikrofonem (w czasie elementów warsztatowych spotkania – najefektywniejszej metody pracy : )
Kto poprowadzi spotkanie?
Aleksandra Karasowska - ekspertka
- mgr psychologii,
- licencjonowany trener PTP w zakresie prowadzenia treningów i warsztatów psychologicznych,
- doświadczenie w terapii dla rodzin alkoholowych, dzieci, młodzieży i rodziców,
- autorka i realizatorka programu szkoleń dla pracowników świetlic socjoterapeutycznych
- szkoleniowiec i konsultant dla szkół, ośrodków pomocy społecznej, poradni, domów Dziecka,
- konsultant Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- od 2001 do 2008 wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie w Katedrze Psychologii Uzależnień, Przemocy i Sytuacji Kryzysowych;
- od 2004 do 2006 kierownik zespołu pełniący obowiązki zastępcy dyrektora w Ognisku Wychowawczym im. Kazimierza Lisieckiego „Dziadka” w Gdyni,
- autorka publikacji z zakresu pomocy dzieciom i rodzinom, m.in. ,,Jak wychowywać i uczyć dzieci z zaburzeniami zachowania”, wyd. Remedium, 2016; ,,Jak budować porozumienie i współpracę w szkole”? Wydawnictwo Edukacyjne PARPA MEDIA; ,,Ocalić więzi. Praca socjoterapeutyczna z rodziną zagrożoną” ,Wyd. Remedium.
Dziękujemy, że jesteście z nami.
Władze Wyższej Szkoły Uni-Terra