WOPFU I IPET – pakiet 12 materiałów
PAKIET 12 MATERIAŁÓW
WOPFU I IPET
Jak uniknąć błędów? Praktyczne wskazówki.
30 września jest dla Ciebie ważną datą. Dlaczego? To termin, do którego należy przeprowadzić WOPFU i skonstruować IPET.
Ten webinar jest dla Ciebie jeśli:
- przytłaczają Cię terminy kolejnych zadań,
- masz problemy z zapanowaniem nad zawiłymi przepisami i dokumentacją,
- potrzebujesz wsparcia w tworzeniu funkcjonalnego WOPFU i IPET-u,
- czekasz na praktyczne rozwiązania w tworzeniu diagnoz i dostosowań wymagań edukacyjnych
Adresat:
- dyrektorzy, wychowawcy, nauczyciele, specjaliści - pedagodzy (w tym pedagodzy specjalni), psycholodzy i wszyscy zainteresowani szkoleniem, którzy pracują z dzieckiem mającym orzeczenie.
Kiedy?
- cały czas - dostępny pakiet materiałów
Cel główny:
- umiejętność przeprowadzania Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia i tworzenia Indywidualnego Programu Edukacyjno - Teraeutycznego.
Program:
- jakie akty prawne obowiązują przy przeprowadzaniu WOPFU i IPET-u?
- kto, kiedy i po co tworzy te dokumenty?
- czym jest WOPFU, a czym IPET?
- jakich błędów się ustrzec?
- przykłady dostosowań wymagań edukacyjnych,
- przykłady WOPFU i IPET- u - dobre praktyki,
- diagnozy funkcjonalne potrzebne do tworzenia WOPFU i IPET-u.
Prowadzący
Małgorzata Nawrocka
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, magister filologii polskiej; absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania instytucją oświatową. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem, w tym z doświadczeniem menadżerskim w zarządzaniu zespołami w placówce oświatowej. Autorka książek metodycznych, programów edukacyjnych; koordynator wielu innowacyjnych projektów; certyfikowany tutor, edukator. Wykładowca naszej Uczelni, opiekun kierunku przygotowanie pedagogiczne; prowadzi zajęcia z metodyki nauczania oraz na kierunku zarządzanie oświatą z organizacji placówki oświatowej, a także koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły.
Ewelina Wilniewicz
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, terapia i wspomaganie dzieci ze spektrum autyzmu, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku logopedia i wczesna interwencja logopedyczna. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz studia licencjackie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza na kierunku filologia polska. Ukończyła liczne szkolenia i kursy podnoszące jej kompetencje terapeutyczne m.in. 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej, kurs z zakresu analizy transakcyjnej i szkolenie z zakresu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.