Pokaż szczegóły
Miasto:
Poznań
Rodzaj szkolenia:
Szkolenia dla nauczycieli
Cena:
69 zł

PAKIET 12 MATERIAŁÓW

WOPFU I IPET

Jak uniknąć błędów? Praktyczne wskazówki.

30 września jest dla Ciebie ważną datą. Dlaczego? To termin, do którego należy przeprowadzić WOPFU i skonstruować IPET.

Ten webinar jest dla Ciebie jeśli:

  • przytłaczają Cię terminy kolejnych zadań,
  • masz problemy z zapanowaniem nad zawiłymi przepisami i dokumentacją,
  • potrzebujesz wsparcia w tworzeniu funkcjonalnego WOPFU i IPET-u,
  • czekasz na praktyczne rozwiązania w tworzeniu diagnoz i dostosowań wymagań edukacyjnych

Adresat:
  • dyrektorzy, wychowawcy, nauczyciele, specjaliści - pedagodzy (w tym pedagodzy specjalni), psycholodzy i wszyscy zainteresowani szkoleniem, którzy pracują z dzieckiem mającym orzeczenie.
Kiedy?
  • cały czas - dostępny pakiet materiałów
Cel główny:
  • umiejętność przeprowadzania Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia i tworzenia Indywidualnego Programu Edukacyjno - Teraeutycznego.
Program:
  • jakie akty prawne obowiązują przy przeprowadzaniu WOPFU i IPET-u?
  • kto, kiedy i po co tworzy te dokumenty?
  • czym jest WOPFU, a czym IPET?
  • jakich błędów się ustrzec?
  • przykłady dostosowań wymagań edukacyjnych,
  • przykłady WOPFU i IPET- u - dobre praktyki,
  • diagnozy funkcjonalne potrzebne do tworzenia WOPFU i IPET-u.

Prowadzący

Małgorzata Nawrocka

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, magister filologii polskiej; absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania instytucją oświatową. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem, w tym z doświadczeniem menadżerskim w zarządzaniu zespołami w placówce oświatowej. Autorka książek metodycznych, programów edukacyjnych; koordynator wielu innowacyjnych projektów; certyfikowany tutor, edukator. Wykładowca naszej Uczelni, opiekun kierunku przygotowanie pedagogiczne; prowadzi zajęcia z metodyki nauczania oraz na kierunku zarządzanie oświatą z organizacji placówki oświatowej, a także koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły.

Ewelina Wilniewicz

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna, terapia i wspomaganie dzieci ze spektrum autyzmu, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku logopedia i wczesna interwencja logopedyczna. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz studia licencjackie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza na kierunku filologia polska. Ukończyła liczne szkolenia i kursy podnoszące jej kompetencje terapeutyczne m.in. 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej, kurs z zakresu analizy transakcyjnej i szkolenie z zakresu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.

Skip to content