image
Slider

Zostań nauczycielem – terapeutą w zakresie integracji sensorycznej

Twoja wiedza i umiejętności

  • posiada wiedzę na temat prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka, ze
    szczególnym uwzględnieniem rozwoju dziecka od poczęcia do 6 roku życia,
  • zna i posługuje się szerokim wachlarzem metod diagnozowania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci,
  • posiada umiejętności związane z przygotowywaniem i realizowaniem indywidualnych
    programów zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, a także działań
    wspomagających rodzinę;
  • posiada kompetencje niezbędne do współpracy w interdyscyplinarnych zespołach
    specjalistów,
  • potrafi opracować indywidualne kompleksowe programy terapeutyczne we
    współpracy z zespołem specjalistów,
  • jest przygotowany do prowadzenia, w oparciu o wielospecjalistyczną diagnozę
    dziecka, działań kompleksowych i długofalowych działań rewalidacyjnowychowawczych,
  • posiada umiejętności związane z poradnictwem i wspieraniem rodziny, takie jak
    udzielanie pomocy rodzinie w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
    w kontaktach z dzieckiem, udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzeniu konsultacji
    dla rodziców w zakresie pracy z dzieckiem, pomoc w przystosowaniu warunków w
    środowisku domowym do potrzeb dziecka.
  • jest przygotowany do prowadzenia dokumentacji działań realizowanych z dzieckiem i
    jego rodziną oraz oceny skuteczności tych działań.

Praca dla Ciebie

  • ośrodki wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
  • ośrodki wczesnej interwencji,
  • żłobki i domy małego dziecka realizujące zadania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci,
  • przedszkola: specjalne, integracyjne, z oddziałami integracyjnymi oraz masowe
    realizujące zadania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci,
  • szkoły: specjalne, integracyjne, z oddziałami integracyjnymi oraz masowe
    realizujące zadania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci,
  • specjalistyczne poradnie medyczne: rehabilitacyjne, neurologiczne, pediatryczne,
    zdrowia psychicznego, zaburzeń i wad rozwojowych,
  • poradnie psychologiczno – pedagogiczne i specjalistyczne poradnie psychologiczno – pedagogiczne,
  • ośrodki szkolno-wychowawcze oraz ośrodki rehabilitacji dziennej dla dzieci,
  • instytucje niepubliczne: ośrodki, poradnie, fundacje, stowarzyszenia, placówki
    edukacyjne realizujące zadania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci.

Twoje kompetencje

Absolwent:

  • posiada umiejętności konieczne do planowania i organizowania wczesnej i systematycznej pomocy dzieciom zagrożonym zaburzeniami
    rozwoju oraz dzieciom z niepełnosprawnością.

Warunki rekrutacji

Opłaty